Publicat 05/06/2016 12:16

Serhs vol créixer amb la gestió d'hotels a ciutats europees i al litoral mediterrani

El pte de Serhs, Ramon Bagó
SERHS/VALCARCEL

BARCELONA, 5 juny (EUROPA PRESS) -

La divisió de turisme del grup Serhs vol potenciar el seu negoci de gestió hotelera i busca oportunitats per créixer a les principals ciutats europees i al litoral mediterrani.

Aquest és el principal objectiu de la fusió de les antigues divisions de turisme i d'hotels: donar més protagonisme a la gestió hotelera i no buscar només oportunitats en la comercialització d'hotels, ha explicat en una entrevista d'Europa Press el director de Serhs Tourism, Josep Maria Bagudà.

Actualment, el grup català té 15 hotels a Catalunya, Andorra i el Brasil, dels quals vuit són de propietat, quatre de lloguer i tres amb contractes de gestió.

Fins ara, la companyia té només tres hotels urbans --els tres a Barcelona-- i Bagudà ha explicat que la intenció és créixer en aquest segment, tant a ciutats espanyoles com també a les principals urbs europees.

El seu portfolio actual es completa amb dos hotels de neu a Andorra, tres hotels de platja a la costa del Maresme (Barcelona), dos resorts al Brasil i cinc hotels rurals i de muntanya a Catalunya.

Segons Bagudà, la intenció de la companyia presidida per Ramon Bagó és centrar-se a aconseguir contractes de lloguer i gestió, però no té previst adquirir hotels en propietat, i ha assegurat que no deixarà de fer intermediació amb touroperadors, una àrea important per a la companyia i en la qual també preveu créixer.

Ha explicat que ara mateix, Serhs té acords amb touroperadors de 26 països europeus, als qui ofereixen un portfolio de més de 35.000 hotels a les principals destinacions espanyoles, mediterrànies i ciutats europees, i ha indicat que no tanquen "cap porta" per entrar a Amèrica i l'Àsia.

El desembre de l'any passat, Serhs va fusionar les seves dues divisions de negoci de turisme i hotels, que acumulen una facturació de 250 milions d'euros, xifra que equival a la meitat de les vendes del grup, i tenen un miler de treballadors.

Aquesta fusió forma part del pla estratègic a tres anys de la companyia, que preveu un creixement de la facturació fins a arribar als 300 milions d'euros en la divisió de turisme i hotels.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés