BARCELONA, 10 març (EUROPA PRESS) -
Serhs Tourism --agència de turisme receptiu del Grup Serhs-- ha tancat un acord amb la companyia LTS, receptiva de l'operador turístic LMX, amb l'objectiu de créixer al mercat alemany, ha informat la companyia catalana aquest dijous en un comunicat.
El pla estratègic de Serhs Tourism preveu el creixement a destinacions de vacances amb una penetració més gran a mercats com l'alemany, i l'acord, signat durant la fira ITB de Berlín, suposa que tota la contractació de LTS es farà a través de la companyia catalana.
L'acord preveu la centralització de l'equip de LTS Spain a les oficines de Serhs Tourism a Palma de Mallorca, així com la integració de la companyia alemanya com a proveïdor als destins europeus on opera --Bulgària, Egipte, Malta, Espanya, Marroc, Grècia i Turquia--.
L'objectiu és reforçar l'oferta diferencial en el canal majorista, a través de les marques de Serhs Rhodasol i Iberovacances, així com en la gran distribució en línia a la regió europea i l'Orient mitjà.
El mercat alemany, amb 7,3 milions de viatgers rebuts a Espanya el 2015, és el cinquè en facturació de Serhs Tourism i presenta una evolució molt favorable per a la companyia amb creixement de doble dígit a les principals destinacions de costa.