Actualitzat 31/03/2017 14:10

El sector de la venda directa preveu augmentar les vendes un 10% per Nadal

MADRID, 5 des. (EUROPA PRESS) -

Les empreses de venda directa estimen un creixement de la facturació de fins a un 10% aquest Nadal, segons les dades donades per l'Associació d'Empreses de Venda Directa (AVD), patronal que engloba les principals empreses que operen en aquest sector a Espanya.

En concret, els productes de cosmètica, cultura i nutricionals són els que concentraran una més demanda durant la campanya de Nadal, d'acord amb les tendències registrades anys anteriors i que confirmen no només un perfil de client que busca un obsequi nadalenc, sinó també un usuari que es cuida o intenta neutralitzar possibles excessos a través de productes de cura personal i nutrició.

La patronal, que compte entre els seus associats amb el Círculo de Lectores, Herbalife, Cristian Lay i Mary Kay, entre d'altres, preveu que les vendes arribin fins a un 30% més que en altres mesos.

"La campanya de Nadal és un punt àlgid de l'any per a la venda directa, moltes empreses del sector tenen en aquest període el moment de més facturació de l'any i preparen, de fet, lots de regal a mida. Des del sector preveiem una gran campanya", ha indicat el president de l'AVD, Carlos Barroso.

Entre les raons per decantar-se per comprar productes per aquesta forma de comercialització figura la facilitat de compra i l'accessibilitat al producte, que va permetre que el 2015 el sector registrés 5,7 milions de comandes i va sumar al voltant de 9 milions de clients.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés