Publicat 07/06/2016 10:46

Seat buscarà amb la seva ofensiva de tot camins el lideratge del mercat espanyol

Seat
SEAT

BARCELONA, 7 juny (EUROPA PRESS) -

La firma automobilística Seat, propietat del grup Volkswagen, té l'objectiu d'obtenir el lideratge del mercat espanyol a mitjà termini, una vegada que avanci en la seva ofensiva en el segment dels tot camins, amb l'arribada de l'Ateca i d'un 'crossover' més petit que es llançarà més endavant.

Així ho ha indicat el director general de Seat España, Mikel Palomera, en el marc de la presentació internacional del nou Ateca, que ja es troba a la venda a Espanya, amb de 500 comandes, i que es convertirà en el tercer pilar de vendes de la marca, juntament amb el León i l'Ibiza.

Palomera ha explicat que el llançament d'aquest vehicle té una gran importància tant per a la marca com per als seus concessionaris, ja que els permet entrar en un segment en el qual no estaven presents i que és un dels que està experimentant majors creixements. A més, l'arribada d'aquest tot camí permetrà a la firma de Martorell augmentar la seva cobertura del mercat del 54% al 67%.

El directiu, que ha apuntat que l'ambició és que l'Ateca se situï com un dels tres models més venuts del segment dels tot camins compactes, ha destacat que Seat està immersa en una ofensiva de producte, a través de la qual llançarà quatre nous models, entre ells l'Ateca, en els pròxims 18 mesos.

Per la seva banda, el president de Seat, Luca de Meo, ha subratllat la bona acollida que està experimentant l'Ateca, ja que l'espai web ha rebut més de vuit milions de visites i s'han realitzat més de 400.000 configuracions del model, tot i que encara no es troba a la venda en molts mercats.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés