Publicat 08/12/2016 14:26

Seat aconsegueix vendre 24 unitats Mii a través d'Amazon

Entrega de un Seat Mii en París
SEAT

BARCELONA, 8 des. (EUROPA PRESS) -

La campanya '#DeliveryToEnjoy', en què Seat permetia reservar 15 unitats de la sèrie Mii a través del portal francès d'Amazon ha superat les expectatives de les dues marques i ha aconseguit vendre 24 vehicles, ha informat aquest dijous Seat en un comunicat.

La promoció, que permetia reservar un Seat Mii d'edició limitada i rebre'l en tan sols 72 hores, ha tingut més èxit de l'esperat, per la qual cosa s'ha allargat un mes la seva durada --inicialment acabava el 30 d'octubre-- i s'han afegit més unitats posades a la venda.

L'objectiu que es perseguia era brindar als clients una experiència de compra única, senzilla, innovadora i ràpida, gràcies a un procediment 100% en línia i a un sistema de pagament digital i ràpid.

La bona acollida de #DeliveryToEnjoy reflecteix les noves demandes i hàbits dels consumidors, cada vegada més basats a Internet, també quan decideixen adquirir un cotxe.

El client ha pogut reservar un Mii by Mango Limited Edition a través d''Amazon.fr' deixant un dipòsit de 500 euros, després del que un assessor de Seat s'ha posat en contacte amb ell per assegurar qüestions com la validesa del permís de conducció, comprovar el mètode de pagament i tancar la comanda.

Finalitzat el procediment, els participants han rebut un Seat Mii en la seva llar, sota la supervisió del concessionari Seat més pròxim.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés