Actualitzat 20/07/2016 12:20

Schibsted Espanya ha tancat el segon trimestre amb uns ingressos de 28 milions, un 13% més

Monedas, euros
EUROPA PRESS

BARCELONA, 20 jul. (EUROPA PRESS) -

La companyia d'anuncis classificats en línia Schibsted Espanya ha tancat el segon trimestre d'aquest 2016 amb uns ingressos de 28 milions d'euros, fet que suposa un creixement del 13% respecte al mateix període de l'any passat.

Segons ha informat aquest dimecres en un comunicat la companyia, que té els portals vibbo, fotocasa, milanuncios.com, coches.net i InfoJobs, l'Ebitda ha augmentat als 7,3 milions d'euros, amb un marge del 26%.

El conseller delegat d'Schibsted Espanya, Frode Nordseth, ha destacat que en el segon trimestre s'han registrat creixements en els sectors de l'ocupació, immobiliari, motor i en els ingressos publicitaris, "però la incertesa política està frenant un impuls de creixement que podria ser més gran en sectors com el de l'ocupació".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés