Actualitzat 20/07/2016 12:37

Santander es convertirà en el nou patrocinador de la Lliga durant les tres pròximes temporades

Ana Botín
FUENTE

MADRID, 20 jul. (EUROPA PRESS) -

El Banc Santander es convertirà en el nou patrocinador per a les tres pròximes temporades de la Lliga de Futbol espanyola, que passarà a anomenar-se 'Lliga Santander'. D'aquesta manera, l'entitat recull el testimoni de BBVA, que patrocinava la Lliga des de la temporada 2008-2009, van confirmar a Europa Press fonts de la negociació.

Alhora, el banc que presideix Ana Botín serà el patrocinador per al mateix període de la Segona Divisió, que passaria a anomenar-se 'Lliga 1,2,3', fent clara referència al producte estrella del banc, el Compte 1,2,3.

D'aquesta manera, el color de la Lliga canviarà del blau de BBVA al vermell corporatiu de Santander, que ha trobat en el patrocini de la Lliga de futbol una fórmula per impulsar la seva marca i la seva elevada penetració a Espanya.

Els detalls de l'acord seran revelats en la roda de premsa que tindrà lloc aquest dijous a Madrid després de l'acte de la firma entre Santander i la Lliga de Futbol.

Els diaris 'Marca' i 'El Confidencial' avançaven aquest dimecres la informació de l'acord entre el primer banc de la zona euro i la Lliga espanyola de Futbol, que està encara pendent de firma.

Tal com va anunciar el setembre del 2015, BBVA va deixar de patrocinar la Lliga de Futbol des del passat 30 de juny, quan va posar fi a una relació que va començar el 2006.

MÉS DE 23 MILIONS PER TEMPORADA

Aquest any BBVA va donar nom a la Segona Divisió i ja el 2008 va ser quan la Primera Divisió va passar a anomenar-se 'Lliga BBVA' i la Segona Divisió, 'Lliga Endavant'. En l'última renovació el 2013 l'entitat va estimar que el cost del patrocini ascendia als 23,5 milions d'euros per temporada.

Des de l'entitat presidida per Francisco González s'ha valorat que la relació amb la Lliga ha estat "molt fructífera" des del seu començament fins ara.

BBVA va explicar llavors que havia pres aquesta decisió de no patrocinar més la Lliga com a part del seu procés de transformació digital global, que passa per centrar-se en "la personalització inherent en l'àmbit digital davant d'impactes de marca globals i genèrics".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés