Publicat 26/07/2016 16:12

Samsung llança una tipografia pròpia, disponible en 400 idiomes

Tipografía samsung
SAMSUNG

MADRID, 26 jul. (EDIZIONES/Portaltic) -

Samsung ha presentat SamsungOne, una font creada per representar la marca i que recull 26 sistemes d'escriptura, està disponible en 400 idiomes diferents i té més de 25.000 símbols diferents que pretenen convertir-la en la seva font universal.

La font, presentada per la marca coreana, que pretén crear cultura entorn de la marca i millorar-ne el reconeixement per part dels consumidors. La tipografia apareixerà en campanyes de promoció, embalatge o als aparells, ha explicat en un comunicat.

SamsungOne no és només una tipografia sinó que, segons explica la companyia, incorpora valors en clau i es tracta d'una cosa "sòlida, tranquil·litzadora i llegible, amb un to visual consistent, agradable i càlid". A més, considera que SamsungOne es tracta d'una tipografia moderna, contemporània, innovadora, humana i integrada que permet que "la gent estigui connectada".

Per portar a terme aquest disseny, Samsung ha comptat amb el tipògraf Neville Brody i ha desenvolupat aquest conjunt de 'tipus' que permet ser usat en qualsevol mida.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés