Publicat 31/08/2015 18:35

Sacyr llança una nova estratègia per reforçar el seu negoci internacional i doblar el seu

Impulsat per la retallada de deute i la injecció de recursos obtinguts amb la venda de Testa

MADRID, 31 ago. (EUROPA PRESS) -

Sacyr ha anunciat el llançament d'un nou "cicle estratègic" de creixement, que es basarà en el reforç del seu negoci internacional i amb el qual pretén doblar el seu benefici brut d'explotació (Ebitda) en l'horitzó del 2020 fins a situar-lo prop dels 750 milions d'euros.

La companyia de construcció, serveis i concessions aborda aquesta nova etapa de creixement després de donar per finalitzat el període de "reordenació estratègica i reestructuració financera" que ha portat a terme en "els últims quatre anys", segons ha assegurat el president del grup, Manuel Manrique.

Manrique ha emmarcat en aquest nou cicle la recent venda de Testa, filial de patrimoni immobiliari de la companyia, a la socimi Merlín.

Segons ha detallat, la reducció del deute i la injecció de recursos que suposa aquesta operació constitueix la plataforma del seu creixement futur del grup. "Permet a Sacyr mirar al futur amb grans expectatives", ha remarcat el president.

Entre els principals objectius del nou cicle de creixement de la companyia figuren l'entrada als Estats Units, on actualment "s'analitza" la compra d'alguna companyia, estendre la divisió de concessions a nous negocis, com pot ser la gestió de línies de transmissió elèctrica, i potenciar els nous negocis d'enginyeria (la fa poc constituïda SacyrFluor) i de mineria.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés