Actualitzat 30/03/2017 11:05

Red Points desembarca als Estats Units protegint empreses de moda i joguines

BARCELONA, 2 nov. (EUROPA PRESS) -

Red Points, firma tecnològica catalana especialitzada en la protecció de continguts i marques a Internet contra la pirateria i les falsificacions, ha aconseguit els seus primers contractes als Estats Units amb empreses de moda i joguines, entre d'altres, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Segons la consellera delegada, Laura Urquizu, el començament de les operacions al país nord-americà és un pas decisiu en el procés d'internacionalització de Red Points: "Ja en el mes de setembre, el 90% dels nous clients van procedir de mercats internacionals, entre els quals hi ha Croàcia, Israel i els Estats Units".

El grau de satisfacció dels primers clients dels Estats Units, la majoria d'ells amb seu a l'Estat de Califòrnia, està despertant l'interès de "nombroses empreses" que necessiten protegir els seus actius digitals, segons la companyia, que per aquesta raó espera superar els objectius que s'havia marcat inicialment en els seus primers mesos d'activitat al país.

Red Points va ser fundada el 2011 per Josep Coll; el 2012 es va incorporar al projecte el seu cofundador, David Casellas, i el novembre del 2014 es va sumar a la companyia Laura Urquizu.

Red Points ha tancat fa poc una ronda de finançament de dos milions d'euros amb Mangrove Capital Partners amb la qual preveu impulsar el seu creixement internacional.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés