Publicat 13/04/2016 17:20

Ràfting i pònting a Lleida potencien la promoció internacional amb instagramers i bloguers

Llavorsí acoge la presentación de la temporada de deportes de aventura
EUROPA PRESS

Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida intensifica les campanyes a xarxes socials

LLAVORSÍ (LLEIDA), 13 abr. (EUROPA PRESS) -

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida està intensificant la promoció internacional del ràfting i el pònting a les xarxes socials per arribar cada vegada a més públic amb campanyes en què reclama la participació d''instagramers' i bloguers.

Coincidint amb la presentació de la campanya d'esports d'aventura, que ha donat el tret de sortida formal aquest dimecres, el Patronat ha acostat al Pallars Sobirà un grup de persones que sumen 300.000 seguidors a Instagram per promoure el turisme actiu a les comarques lleidatanes.

"Cal donar a conèixer aquesta oferta objectivament excepcional i estem segurs que si ho coneixen a tot arreu en un moment o en un altre hi haurà col·lectius de turistes que vindran a veure'ns", ha afirmat el president de la Diputació, Joan Reñé.

"Treballem a tot el món amb empreses que fan ofertes als seus clients i ho plantegem amb actuacions contínues, amb revistes especialitzades en turisme i bloguers, als quals se'ls convida a conèixer la comarca perquè ho expliquin", ha afegit.

A manera d'exemple, Reñé ha explicat que dimarts va estar a Escaló, un poble de la Guingueta d'Àneu amb bloguers de Singapur que han vingut a conèixer els esports d'aventura.

"Segur que quan ho expliquin hi haurà algun col·lectiu de Singapur que vindrà a conèixer aquesta realitat", ha afegit.

Per la seva banda, el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, ha remarcat que la promoció turística s'ha desviat tant els últims anys cap a les xarxes socials que és imprescindible ser-hi cada vegada "més presents".

EL SOBIRÀ, PIONER A ESPANYA

El Pallars Sobirà és la comarca pionera a Espanya en els descensos en barca per rius d'aigües braves.

Aquest any es compleixen trenta anys dels primers descensos, impulsats per Xavier Gabriel, el venedor de loteria de la Bruixa d'Or, que es va dedicar uns anys al ràfting abans de provar fortuna amb els sortejos.

Gabriel va crear l'empresa Aventur, ja desapareguda, i la segona empresa que es va aventurar a col·locar barques al riu va ser Rober River, impulsada per Florit Dolcet, el president de l'Associació d'empreses d'esports d'aventura.

Dolcet ha explicat que en aquests trenta anys, l'aposta per la qualitat ha estat premiada amb la fidelitat de molts turistes, en especial amb la dels dels Estats Units, el país amb més tradició.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés