Actualitzat 12/05/2016 14:10

PSC idea una campanya austera: un 30% menys de pressupost i sense banderoles

 Assumpta Escarp
EUROPA PRESS

Prioritzarà actes exteriors de proximitat abans que grans mítings

BARCELONA, 12 maig (EUROPA PRESS) -

El PSC ha apostat per l'austeritat en la campanya per a les eleccions generals del 26 de juny i reduirà més d'un 30% el seu pressupost i no imprimirà banderoles ni col·locarà cartells en espais de pagament.

En declaracions a Europa Press, la secretària d'Organització del PSC, Assumpta Escarp, ha recordat que l'austeritat és una de les màximes del PSC en totes les conteses electorals: "És un dels nostres valors i ho tenim molt incorporat".

Aquesta filosofia se suma el fet que el 26J són unes eleccions "excepcionals" perquè només han passat cinc mesos des que es van celebrar les últimes.

Per aquesta raó, el PSC reduirà un 30% els a prop d'1,7 milions d'euros dels anteriors comicis, coincidint amb la recomanació que ha fet el PSOE de retallar precisament un 30% les despeses electorals.

Els socialistes catalans no utilitzaran tanques, marquesines, banderoles ni qualsevol element de publicitat exterior més enllà dels cartells que es fixaran en espais cedits gratuïtament pels ajuntaments, ha detallat Escarp.

A més, el partit està ultimant els detalls per ajustar el preu del 'mailing': "Internarem ser creatius i aconseguir fer-ho encara més barat".

També està dissenyant una campanya electoral basada en actes exteriors de proximitat aprofitant que es desenvoluparà en un període càlid, tenint en compte que els grans actes i mítings tenen un cost més elevat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés