BARCELONA, 10 oct. (EUROPA PRESS) -
El Port de Barcelona ha mostrat el seu potencial comercial a la fira Top Transport Europe, que s'ha celebrat a Marsella, amb l'objectiu de presentar els serveis que ofereix la infraestructura catalana i poder captar així inversió exterior i nous clients.
La representació del Port ha donat a conèixer als professionals francesos i europeus els avantatges que Barcelona ofereix al mercat francès, pròxim i amb bones relacions, segons ha informat aquest dilluns en un comunicat.
La delegació de la infraestructura barcelonina a Marsella ha estat formada per les delegades del Port a França, Nathalie Thomas i Claire Pérez; el director de Hutchison Logistics Spain, Ignasi Pinart, i un consultor, Xavier Lluch.
En aquesta edició de la fira, la número 25, el Port ha participat en diversos tallers per mostrar que a Barcelona s'aplica el nou codi de duanes i que és una bona solució per a aquells clients francesos i europeus que utilitzin la manera ferroviària, més eficient i competitiva per a les mitjanes i llargues distàncies.
L'estratègia del Port de Barcelona s'ha centrat a mostrar a tots els clients que és un espai amb solucions per a totes les empreses, especialment per a les franceses, ja que la capital catalana té connexió directa ferroviària a les principals ciutats franceses.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona