Actualitzat 10/12/2016 12:59

El Petit Celler creixerà un 20% aquest 2017 amb nous locals a Barcelona i Manresa

El propietario de El Petit Celler, Sebastián Lozano
EUROPA PRESS

La distribuïdora de vins implementarà la venda en línia perquè assoleixi el 50% de la facturació en deu anys

BARCELONA, 10 des. (EUROPA PRESS) -

L'empresa de distribució de vins El Petit Celler preveu créixer un 20% en 2017 gràcies a l'obertura de nous locals a Barcelona i Manresa, i també a la seva aposta per la venda en línia.

En una entrevista d'Europa Press, el propietari del Petit Celler, Sebastián Lozano, ha explicat que la companyia facturarà sis milions d'euros aquest 2016, i d'aquesta xifra un 8% són vendes en línia --al seu torn, el 85% de la venda en línia són mercats europeus com Alemanya, el Regne Unit, França, Itàlia, Irlanda i Portugal--.

"El nostre objectiu és que les vendes a través d'Internet assoleixin un 50% en deu anys, ja que els nostres compradors internacionals adquireixen referències més cares respecte al client nacional", ha dit Lozano, que preveu destinar a l'estratègia digital una inversió d'uns 120.000 euros.

El Petit Celler, que utilitza a 40 persones, té una distribuïdora que cobreix el mercat de la província de Barcelona, i a Manresa, on estan els seus orígens, té una botiga que serveix com aparador de les 7.000 referències que comercialitza la distribuïdora, algunes de les quals poden arribar als 12.000 euros: "Són productes molt especials per a un client molt específic, però si no ho tens, no ho vens".

INVERSIÓ DE 250.000 EUROS

També a Manresa, la companyia té Taverna 1913, a la qual se suma en un local annex la cocteleria Sant Ignasi Loiola, un establiment de 80 metres quadrats que ha suposat una inversió de 60.000 euros i que ha obert fa poc.

El Petit Celler té una altra botiga a la ciutat de Barcelona de 400 metres quadrats, i ara està ultimant els treballs de condicionament de la zona de degustació d'aquest local per convertir-la en un 'wine bar', un projecte de 190.000 euros que veurà la llum el gener.

"Serà un dels 'wine bar' més importants d'Europa perquè tindrem una de les majors cartes amb 150 vins d'alta gamma de tot el món, a més d'altres referències més assequibles", ha dit Lozano.

I és que en aquest local el client podrà trobar ampolles de mil euros i també tindrà l'oportunitat de provar caldos de prestigi amb tastos de 60 euros: "És una oportunitat per a enamorats del vi. Tastos amb els quals degustar vins que, pel seu elevat preu, mai podrien provar".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés