Actualitzat 05/04/2016 13:39

Nissan va vendre gairebé 61.000 vehicles a Espanya l'exercici fiscal 2015

Gama de crossovers de Nissan
NISSAN

MADRID, 5 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La firma automobilística Nissan ha tancat el seu exercici fiscal 2015 (d'abril del 2015 a març del 2016) amb un volum de vendes de 60.769 unitats al mercat espanyol, fet que suposa un increment del 17% i la seva millor xifra dels últims deu anys, segons ha informat l'empresa en un comunicat.

   Nissan ha apuntat que aquest xifra comercial ha servit per obtenir una quota total a Espanya del 5%, així com per afermar-se en la vuitena plaça del rànquing de marques més venudes al país. El març, la companyia va comercialitzar 7.689 turismes i vehicles comercials, amb una quota del 6%.

   L'entitat ha subratllat que en el canal de particulars ha tancat l'exercici fiscal 2015 com la segona firma amb més creixement d'entre les deu més venudes, amb 30.131 unitats, un 18% més i una penetració del 4,8%.

   Alhora, Nissan ha venut un total de 23.023 unitats a empreses (sense incloure firmes de lloguer) entre abril de 2015 i març de 2016, cosa que representa una progressió del 35%, mentre que la seva quota es va situar al 6%.

   La corporació ha indicat que en el segment dels crossovers, el de més creixement d'Espanya lliurat 39.761 unitats, registrant una penetració del 15%, gràcies a models com Qashqai, Juke o X-Trail.

   Pel que fa als vehicles elèctrics, Nissan ha explicat que també són un altre dels seus pilars fonamentals de la seva estratègia i ha assenyalat que va liderar el mercat dels cotxes elèctrics a Espanya l'exercici fiscal passat, amb 724 unitats i una quota del 32%.

   Les vendes de vehicles comercials de la corporació japonesa a Espanya es van situar en 6.926 unitats al tancament de l'exercici fiscal, fet que suposa un creixement del 33% i li ha servit per obtenir una quota del 4,32% (dues dècimes més).

   Davant d'aquestes xifres, el conseller director general de Nissan Iberia, Marco Toro, ha apuntat que en la seva companyia se senten "molt orgullosos" dels resultats obtinguts a l'exercici fiscal, no només per haver venut més de 60.000 unitats i de créixer un 17%, sinó per oferir productes innovadors i de qualitat.

   "Aquest exercici ha estat, una vegada més després del del 2014, el de les promeses complertes, i hem posat una sòlida base perquè, en el nou exercici fiscal 2016, Nissan segueixi innovant i oferint nous programes als nostres clients perquè Nissan es converteixi en la marca asiàtica més desitjada generant una excel·lent opinió de la marca", ha afegit.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés