Publicat 07/01/2016 13:37

Nissan aconsegueix el 2015 les seves millors vendes a Espanya dels últims nou anys

Concesionario de Nissan
NISSAN

MADRID, 7 gen. (EUROPA PRESS) -

La marca automobilística japonesa Nissan va comercialitzar un total de 61.867 turismes, totterrenys i vehicles comercials a Espanya durant l'any passat, fet que suposa "un dels millors" resultats de la seva història, ja que ha aconseguit la millor xifra dels últims anys i un creixement del 39%, segons dades publicades per l'empresa.

La firma ha destacat que aquest creixement del 39% és molt superior al 23% de creixement que ha experimentat el conjunt del mercat (16 punts percentuals per sobre), fet que ha servit per situar-se com la vuitena marca per volum comercial.

La quota de mercat de Nissan a Espanya durant l'any passat va arribar al 5,2%, fet que es converteix en el segon millor registre de la seva història al mercat nacional. En el segment de turismes, la firma ha aconseguit una penetració del 5,3%, la millor xifra de la seva història.

La companyia ha subratllat que durant l'any passat va aconseguir superar els seus objectius de vendes, de creixement i de quota de mercat en el territori nacional, ja que inicialment preveia vendre 53.000 unitats, amb un increment del 20% i una quota del 5,1%.

"Nissan ha sobrepassat el comportament positiu del mercat, i ha aconseguit tots els seus grans objectius de vendes i fins i tot ha superat el creixement del mercat, cosa que li ha permès millorar la quota de mercat", ha afegit l'empresa.

La firma ha apuntat que durant el 2015 ha implementat un canvi en els seus punts de venda, amb un nou concepte estètic i comercial, i alhora va millorar un 54% els seus lliuraments en el canal d'empreses i la seva penetració del segment d'elèctrics va ser del 31%.

El conseller director general de Nissan Iberia, Marc Toro, ha assegurat que el 2015 ha estat un any "excel·lent" per a la seva marca, ja que gairebé han duplicat la pujada del mercat, cosa que els ha permès aconseguir la segona millor quota de mercat de la seva història.

"Però, a més, el 2015 ha estat per a Nissan l'any de les promeses complertes, ja que tots els plans de desenvolupament i modernització de la nostra xarxa de concessionaris, així com els programes per incrementar la satisfacció dels nostres clients s'han complert", ha finalitzat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés