Actualitzat 22/10/2015 16:34

Volvo Cars exhibeix la seva estratègia de cotxes connectats

Vehículo conectado de Volvo Cars
VOLVO CARS

MADRID, 5 març (EUROPA PRESS) -

La firma automobilística sueca Volvo Cars ha exhibit al Mobile World Congress (MWC) la seva estratègia d'automòbils connectats, que poden aportar grans beneficis a la seguretat i a la comoditat dels usuaris, segons ha informat l'empresa en un comunicat.

La companyia ha explicat que està investigant actualment diferents serveis de vehicles connectats que podrien oferir-se gràcies a les dades recollides internament pel vehicle i al núvol de Volvo.

Volvo Cars ha destacat que els cotxes connectats ajudarien a millorar la gestió del trànsit, ja que s'optimitzaria el funcionament dels semàfors i els límits de velocitat i es podrien suggerir rutes alternatives en funció dels embussos.

L'empresa ressalta que la tecnologia Road Estatus, desenvolupada per la firma els últims anys, està sent objecte de prova actualment a les carreteres de Suècia i Noruega, amb una flota de 1.000 vehicles.

"Imagini un món on els vehicles recolliran dades sobre l'estat de la calçada i els compartiran amb altres usuaris i amb les autoritats locals a través d'un núvol de vehicles connectats, com el núvol de Volvo", ha assenyalat el director d'Operacions de la corporació, Klas Bendrik.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés