Actualitzat 01/10/2014 22:54

Seat llança una nova versió del León 'off-road' i amb tracció integral

El presidente de Seat, J.Stackmann, con el Leon X-Perience
EUROPA PRESS

La companyia espera augmentar les vendes un 10% aquest any per l'èxit del León, que creixerà un 60%

PARÍS, 1 oct. (De l'enviada especial d'EUROPA PRESS, Núria Vila) -

Seat ha presentat aquest dimecres a París el León X-Perience, una nova versió d'aquest model fabricat a la planta de Martorell (Barcelona) amb tracció permanent a les quatre rodes i aparença 'off-road', de manera que pretén ampliar la seva gamma de clients, dirigint-se a un perfil de major poder adquisitiu.

El president de l'automobilística, Jürgen Stackmann, ha presentat el nou model en la trobada del Grup Volkswagen amb els mitjans de comunicació previ a la inauguració del Saló Internacional de l'Automòbil de París, que obrirà les portes aquest dijous.

En el seu discurs, Stackmann ha destacat que les estimacions de l'automobilística són augmentar les vendes en un 10% respecte l'any passat, gràcies sobretot a la contribució de la família del nou León.

La tercera generació d'aquest model va registrar un augment de les vendes del 44% l'any passat, i la previsió per aquest any és que l'increment sigui del 60% respecte a 2013.

Stackmann ha afirmat que la família del Lleó ja està "gairebé completa", i ha assenyalat que aquest model assolirà el mateix nivell de vendes que l'Eivissa, fins ara el cotxe més d'èxit de la companyia.

La nova generació del Lleó es va presentar al públic per primera vegada a l'últim Saló de l'Automòbil de París, celebrada en 2012, i des d'aleshores s'han llançat al mercat tres carrosseries: cinc portes, tres portes i familiar, a més de diverses versions, com l'esportiu Cupra i el Ecomotive.

VERSIÓ 'OFF-ROAD'

Aquesta nova versió del Lleó, desenvolupada sobre la carrosseria familiar, anomenada ST, té una aparença 'off-road' ja que disposa d'una major altura sobre el terra, de 27 mm respecte a la versió base.

El Lleó X-Perience estarà disponible en els concessionaris el novembre, amb motors TDI i TSI entre 110 i 184 cavalls i dos tipus de transmissió, manual i DSG.

Incorpora un dels sistemes de tracció integral permanent més avançats i eficients del seu segment: el sistema Haldex de cinquena generació, que consisteix a un embragatge multidisc amb accionament hidràulic i control electrònic.

Alhora, té sistemes d'assistència al conductor d'última generació com el control dinàmic EDS (bloqueig electrònic del diferencial en els dos eixos), XDS (diferencial d'esllavissament limitat per a major tracció en revolt), ESC (programa electrònic d'estabilitat) i el fre[multicolisió.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés