Publicat 23/10/2014 15:29

Nissan obre a l'Hospitalet la seva nova seu espanyola i estrena un concepte de concessionaris

Concesionario de Nissan en su nueva sede en L'Hospitalet
EUROPA PRESS

L'alcaldessa Marín espera que ajudi a "tirar endavant la zona metropolitana, Catalunya i Espanya"

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 23 oct. (EUROPA PRESS) -

Nissan ha inaugurat aquest dijous a l'Hospitalet de Llobregat la seva nova seu corporativa a Espanya, de 7.700 metres quadrats --després de 20 anys en la Torre Nissan de la plaça Cerdà-- i que, a més d'oficines, incorpora el primer concessionari amb el nou concepte de la marca 'Nissan Retail Concept'.

El conseller director general de Nissan Iberia --la filial comercial de Nissan a Espanya--, Marc Toro, ha afirmat a l'acte d'inauguració que aquest nou concepte de concessionari que Nissan pretén implantar a tots els concessionaris, es basa en les noves tecnologies perquè el client tingui una "millor experiència de compra".

Ha assenyalat que el nou 'Nissan Retail Concept' pretén passar dels antics espais estàtics a espais d'interacció per "vendre més i millor".

La nova seu de Nissan acull també el centre de formació tècnic i comercial Nissan Academy, l'únic a Espanya, i pel que hauran de passar tots els treballadors de la xarxa comercial de la companyia per formar-se.

L'alcaldessa de l'Hospitalet, Núria Marín, ha posat èmfasi que cada vegada més empreses de primer nivell s'estan instal·lant al parc de negocis de la ciutat, i ha afirmat que està esperançada perquè, malgrat la crisi, "aquest espai pugui ajudar a tirar endavant la zona metropolitana, Catalunya i Espanya".

CONCESSIONARIS

Toro ha explicat que aquest nou concepte de concessionaris s'implementar a tots els nous punts de venda, i la intenció és que es vagin reformant els actuals "una vegada la rendibilitat de la xarxa ho permeti".

El pla general europeu en aquest àmbit preveu adaptar tots els concessionaris a aquest nou concepte des d'ara fins a final de l'exercici fiscal 2016 --el març, segons el calendari japonès--.

Ha assenyalat que la xarxa de punts de venda de Nissan ja està prop del 'break even' i que les previsions són que aquest any ja tancament en beneficis.

Ha assegurat que Espanya té "el número just" de concessionaris a nivell general, tot i que hi ha ciutats que necessiten més cobertura --com Madrid, on està previst obrir deu punts de venda més--, mentre que en altres s'hauran de tancar.

IMPORTÀNCIA D'ESPANYA

El vicepresident de Vendes i Màrqueting de Nissan Europa, Guillaume Cartier, ha subratllat que Espanya és "realment important" per a la companyia, tant pel gran nombre de clients com des del punt de vista industrial, ja que el 85% dels cotxes venuts a Europa es fabriquen a Europa, on l'automobilística només té plantes al Regne Unit i a Espanya.

Ha destacat la importància que tindrà el Nissan Pulsar -- fabricat a Barcelona en exclusiva per al mercat europeu-- per al creixement de la companyia, ja que plena el buit que havia fins ara en el segment C de turismes compactes, un dels més venuts a Espanya juntament amb els 'crossovers'.

Ha explicat que els principals mercats als quals es dirigeix el Pulsar són, en aquest ordre: Alemanya, França, Espanya, el Regne Unit i Itàlia, i ha recordat que els objectius són vendre al voltant de 60.000 unitats anuals, tot i que caldrà anar analitzant a mesura que passin els mesos, ja que encara està en fase de llançament.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés