Publicat 27/06/2016 12:18

Monedero diu que Units Podem ha fet una campanya errònia amb més màrqueting que contingut

Monedero en Torrelavega
UNIDOS PODEMOS

MADRID, 27 juny (EUROPA PRESS) -

El cofundador i exdirigent de Podem Juan Carlos Monedero considera que la coalició Units Podem ha fet una campanya "errònia" amb vista a les eleccions generals del 26J, per "primar el màrqueting abans que el contingut", i també que ha pecat d'"infantilisme" en creure's unes enquestes que eren amables.

A més, creu que la campanya ha estat "una mica desdentada" cap al PSOE, semblant al que li ha passat a Ciutadans amb el PP, perquè els nous partits volien prendre'ls vots als antics però sense criticar-los.

Amb tot, ha recalcat que 71 diputats "és una barbaritat" i ha opinat que el que ara ha de fer Units Podem és recuperar carrer i fer al Parlament una tasca amb la qual la gent s'identifiqui".

"Demostrar, no en les televisions o en els discursos o amb mesures molt efectistes com el catàleg d'IKEA, que és fantàstic si serveix perquè la gent ho llegeixi, la gent vol veure com fas el moble i com queda l'armari muntat", ha dit, en declaracions a Antena 3, recollides per Europa Press.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés