Actualitzat 08/09/2016 11:07

El MID 2016 arrenca la recerca de les empreses emergents més creatives

Mercado de Ideas de Diseño (MID)
BCD

BARCELONA, 8 set. (EUROPA PRESS) -

Barcelona Centre de Disseny (BCD) està organitzant la sisena edició del Mercat d'Idees de Disseny (MID), un programa que impulsa l'afany emprenedor creatiu i propicia oportunitats de negoci amb potencials inversors.

La present edició, per a la qual els emprenedors es poden inscriure fins al 30 de setembre, se centra a consolidar i accelerar projectes de les indústries culturals i creatives, ha informat BCD en un comunicat.

El MID 2016 consta d'una convocatòria única dirigida a 'startup' creatives, consolidades o en procés de fer-ho, amb un elevat component de disseny que culminarà en el Fòrum MID, esdeveniment que tindrà lloc el novembre al Disseny Hub Barcelona.

Estan cridats a inscriure's al MID dissenyadors, arquitectes, professionals de mitjans audiovisuals i interactius, i també del món de la publicitat i de les arts visuals i escèniques que siguin cofundadors o socis d'una 'startup' innovadora que tingui el disseny com a factor clau.

El MID estarà integrat per tres grans blocs: MID Money, que connecta amb inversors i facilitadors de finançament públic i privat; MID Knowledge, que són sessions formatives, com les impartides per LaSalle Technova, Ogilvy i RCD Advocats, i MID People, que realitza accions de promoció com el Fòrum MID.

En els seus cinc edicions anteriors, el MID ha aconseguit que 115 emprenedors creatius hagin estat seleccionats entre més de 979 candidatures rebudes.

A més, gràcies al programa s'ha posat en contacte a emprenedors creatius amb 141 inversors i 307 agències empresarials i institucionals.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés