Disponible en els supermercats de Madrid, Barcelona i Comunitat Valenciana
MADRID, 10 ago. (EUROPA PRESS) -
Mercadona i Noel s'han aliat per llançar línia de xarcuteria elaborada sense carn que està destinada a esportistes i vegetarians, segons ha informat la cadena de supermercats en un comunicat.
En concret, la companyia presidida per Juan Roig dóna resposta a les sol·licituds dels seus clients i introdueix en els seus lineals una nova línia de productes de xarcuteria elaborats sense carn.
D'aquesta manera, les botigues de Madrid, Barcelona i Comunitat Valenciana ja ofereixen dues varietats de mortadel·la amb olives i una de 'chopped'. Aquestes noves referències estan disponibles en botigues de Madrid, Barcelona i Comuniqueu Valenciana.
Mercadona ha explicat que aquesta nova línia elaborada pel proveïdor especialitzat Noel i anomenada 'Veggie', es compon de tres referències diferents: dos tipus de mortadel·la (en rul·lo i en talls) i 'chopped' en talls.
Així, tots els embotits no tenen carn, la qual se substitueix amb clares d'ou de gallines criades a l'aire lliure i olis d'oliva verge i de gira-sol, mantenint un alt valor en proteïnes i el gust de l'embotit tradicional. A més, no tenen colorants, ni gluten ni lactosa, pel que són productes aptes per a celíacs i intolerants a la lactosa.
La cadena de supermercats ha assenyalat que aquests tres nous productes estan destinats a un ampli ventall de consumidors com flexitarians i ovovegetarians, així com esportistes i els consumidors carnis que desitgin reduir la ingesta de carn.