Actualitzat 30/03/2017 08:21

Massimo Dutti (Inditex) inaugura a Barcelona la 'flagship' més tecnològica

Emprovadors interactius, aparador comprable, Wi-Fi, caixa ràpida i caixa mòbil, entre les principals novetats

MADRID, 28 oct. (EUROPA PRESS) -

Massimo Dutti ha inaugurat la seva nova 'flagship' a Barcelona en un dels edificis històrics més emblemàtics de Passeig de Gràcia i que té els principals avenços tecnològics al servei de la moda per oferir noves experiències de compra, partint de la innovació i adaptant-se a les noves necessitats dels clients, segons ha informat la firma en un comunicat.

En concret, la nova botiga, que està localitzada al número 96 de Passeig de Gràcia, una de les artèries comercials més importants del món, té més de 2.000 metres quadrats de superfície comercial, en els que Massimo Dutti mostra les seves propostes de Women, Men, Boys & irls, Personal Tailong i Limited Edition.

Una botiga en la qual s'ha posat en marxa una sèrie d'accions amb el propòsit d'oferir noves experiències de compra, partint de la innovació i adaptant-se a les noves necessitats dels clients, a més d'implantar els últims avenços en estalvi energètic.

Després d'una exhaustiva rehabilitació, portada a terme per l'estudi d'arquitectura de Massimo Dutti al costat de tècnics de Patrimoni Històric i Parcs i Jardins de Barcelona, la Casa Ramón Casas --també coneguda com a Casas-Carbó--, recupera l'essència modernista que l'arquitecte Antoni Rovira i Rabassa va projectar l'any 1898, per encàrrec del pintor Ramón Casas.

La nova botiga respon al concepte més avançat de sostenibilitat del grup, tant pel que fa al seu procés de rehabilitació com en la seva operació comercial, en què es redueix el consum d'energia elèctrica en un 30% i d'aigua en un 40% en relació amb els models convencionals.

Inditex aposta per les noves tendències d''omnichannel', que serveixen per connectar el món virtual i en línia amb la botiga física, convertint el punt de venda en un espai on les emocions cobren vida.

OMNICANALITAT

Un dels projectes tecnològics més revolucionaris que presenta la botiga és el provador interactiu, i és que abans que el client entre a provar-se la roba, les peces són escanejades i apareixen automàticament en la pantalla del vestidor.

A través d'unes pantalles tàctils ubicades en els emprovadors, el client té la possibilitat de consultar dades sobre les peces elegides o sol·licitar un canvi de talla des del provador.

La botiga té un aparador comprable, que ofereix la possibilitat de comprar els articles exposats a l'aparador des de l'app de Massimo Dutti d'iOs.

En el sistema de caixa també presenta novetats tecnològiques amb la caixa 'easy check out', un nou tipus de caixa ràpida que permet la venda assistida o autoservei.

A més, ofereix el servei de caixa mòbil, que permet fer els pagaments de serveis 'premium' mitjançant dispositius mòbils, oferint la comoditat al client de fer pagaments sense desplaçar-se a l'àrea de caixa.

Així destaquen les pantalles de màrqueting dinàmic, que permet la publicació i emissió constant de continguts propis, el pagament amb mòbil o el provador personal 'shopper'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés