BARCELONA, 19 maig (EUROPA PRESS) -
La marca Pirineus ha doblat el seu pressupost d'aquest any per a promoció turística, que ha passat de 355.000 euros a 710.000, amb l'objectiu de guanyar presència en el mercat de proximitat i internacional, ha informat aquest dijous la Generalitat en un comunicat.
Aquests fons serviran per a campanyes publicitàries, viatges de premsa i una jornada d'empreses pirinenques per crear sinergies i fomentar la comercialització de nous productes turístics de muntanya a Catalunya.
L'àmbit de difusió abraça Catalunya, la resta d'Espanya, França, Alemanya, Benelux i Israel, amb l'objectiu de potenciar el turisme interior i equilibrar territorialment els fluixos de visitants i la riquesa que generen.
Els atractius principals que ofereix la marca Pirineus s'emmarquen en els conceptes de turisme actiu, cultura, naturalesa i família, i gastronomia, així com en l'oferta de les estacions d'esquí més enllà de la temporada hivernal.
El programa Pirineus està integrat per l'Agència Catalana de Turisme, l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (Idapa), Turisme de Barcelona, els patronats de Turisme de la Diputació de Lleida, Costa Brava Girona, Diputació de Barcelona i el Conselh Generau d'Aran.