Actualitzat 22/10/2015 16:44

Marc Puig defensa que les empreses han de créixer per sobreviure

Reunión del Círculo de Economía en Sitges
EUROPA PRESS

SITGES (BARCELONA), 29 maig (EUROPA PRESS) -

El president de la firma de perfumeria i moda Puig, Marc Puig, ha defensat aquest divendres que les empreses han de "créixer per sobreviure", perquè si no creixen estan abocades a desaparèixer en un entorn global, excepte alguns sectors en els quals encara poden haver-hi avantatges a quedar-se en una àrea geogràfica limitada.

En el seu discurs del col·loqui 'L'ambició de créixer' --en record a José Manuel Lara i moderada pel president de Colonial, Juan José Brugera--, ha començat destacant el gran cor i personalitat de Lara, i ha repassat l'aposta de Puig per situar-se com a tercer operador de la perfumeria de luxe el 2020 --ara és el setè--.

Ha constatat que una empresa ha d'optimitzar els seus costos i estructura si aspira a crear valor, així com atreure i retenir els seus talents amb projectes de futur atractius.

ESPECIALITZAR-SE, INTERNACIONALITZAR

En el cas de Puig, ha repassat que l'especialització i la internacionalització amb conceptes innovadors el van permetre superar la crisi que va experimentar la companyia fa 12 anys, ara àmpliament superada.

L'any passat aquesta empresa familiar va fer el seu centenari, i la voluntat de la seva tercera generació "és desenvolupar un llegat i passar-ho a la següent generació", per la qual cosa la seva responsabilitat és fer créixer el projecte.

La XXXI Reunió del Cercle d'Economia, patrocinada per Indra, CaixaBank i KPMG, se celebra des de dijous fins a aquest dissabte a Sitges amb el lema 'Per consolidar la recuperació. Dimensions polítiques, econòmiques i empresarials'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés