Actualitzat 23/03/2017 13:51

Mango ha invertit 600 milions en l'obertura de 200 'megastores' des del 2013

Botiga de Mango
MANGO

Preveu que la venda en línia suposi el 20% de la facturació el 2020

MADRID, 23 març (EUROPA PRESS) -

La firma de moda espanyola Mango ha invertit un total de 600 milions d'euros en l'obertura de 200 'megastores' des del 2013, data en la qual va iniciar el seu procés de transformació i de canvi d'imatge de la marca i que ha tingut com a culminació la inauguració aquesta setmana de la 'flagship' a Serrano, en plena 'milla d'or' madrilenya.

"Aquesta botiga suposa la culminació del procés que vam iniciar el 2013, de traslladar l'ADN de Mango a aquest establiment i als 200 més que tenim repartits per tot el món. Aquesta botiga de Serrano ha estat molt esperada, perquè a Madrid no havíem trobat un espai icònic", ha explicat el vicepresident executiu de Mango, Daniel López, en una trobada amb els mitjans.

La firma de moda aposta per aquests nous punts de venda, amb una superfície a partir de 800 metres quadrats i fins a més de 3.000 metres quadrats, que ofereixen totes o gran part de les línies del grup, millorant l'oferta i l'experiència de compra dels clients.

López ha explicat que la firma tèxtil ha realitzat un "esforç brutal" en un curt període de temps per mantenir un alt ritme d'obertures fins a aconseguir els 200 establiments. "Seguirem amb un creixement més racional per desenvolupar aquest concepte amb un ritme de 60 a 70 obertures a l'any", ha subratllat.

El vicepresident executiu de Mango ha destacat que la fira aposta per l'omnicanalitat i integrar l''offline' amb l''online', conscient de les preferències dels clients.

"El client ha de sentir i entendre l'ADN de la marca. Venem un concepte de moda que es pot explicar en línia, però a nivell d'experiència, la botiga física és el centre de l'experiència del client", ha assegurat.

Mango no descuida el comerç electrònic i aposta per la tecnologia en els seus establiments: "L'objectiu de la companyia és que el 2020 les vendes del comerç electrònic suposin el 20%", ha desvetllat, després de tancar 2015 amb vendes de 234 milions d'euros, la qual cosa suposa el 10,7% de la facturació total.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés