Publicat 13/04/2016 14:02

Mango impulsa la seva presència a Llatinoamèrica amb l'obertura del seu primer megastore a Colòmbia

Mango en Colombia
MANGO

MADRID, 13 abr. (EUROPA PRESS) -

Mango reforça la seva presència a Colòmbia amb l'obertura de la seva primera botiga megastore al país, segons ha informat aquest dimarts la firma de moda espanyola en un comunicat.

La companyia ha assenyalat que aquesta obertura arriba de la mà de La Riviera, el seu soci en altres països de la regió.

La Riviera, que té més de 50 anys d'experiència en el sector del venda al detall i és present en 14 països llatinoamericans amb més de 360 punts de venda, entra a Colòmbia per reforçar el nou concepte d'estengui de la marca.

La nova megastore està localitzada a Fontanar, un dels millors centres comercials de la ciutat de Chía. El local disposa de més de 1.000 metres quadrats de superfície de venda repartits en una sola planta i acull les línies de dona (Mango), home (Mango Man), nen (Mango Kids) i nadó (Mango Baby).

Mango aposta per seguir creixent a Colòmbia, on va entrar el 2005 a causa del seu gran potencial com a país, i on té actualment 33 punts de venda, incloent les botigues de Falabella, a les ciutats de Bogotà, Medellín, Cali, Barranquilla, Pereira, Cartagena, Bucaramanga, Ibague i Chía, a més de vendre les seves col·leccions a 3 plataformes en línia (mango.com, falabella.com.co i dafiti.com.co).

Actualment, l'ensenya de moda és present en la pràctica totalitat de l'Amèrica Llatina, en 23 països amb 196 punts de venda, dels quals 11 són ja megastores.

Mango segueix apostant per créixer a escala internacional amb aquest concepte de grans botigues, una estratègia que va posar en marxa a final del 2013 i que ja té més de 150 punts de venda a tot el món amb aquestes característiques. A més, ha transformat el 30% de la seva cadena de botigues sota el concepte megastore en els últims tres anys.

L'estratègia de la companyia per a l'Amèrica Llatina el 2016 és la de mantenir el ritme d'expansió dels últims anys, amb la previsió d'obertura de 14 botigues, 8 de les quals seran megastores, en països com Mèxic, Panamà, Costa Rica i Equador.

La firma de moda ha obert la seva primera botiga al Passeig de Gràcia de Barcelona el 1984 i fins avui té més de 2.700 punts de venda repartits en 109 països.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés