Publicat 27/06/2016 19:00

Mango està expectant davant del Brexit però descarta un impacte elevat en les seves vendes

Tienda de Mango
MANGO

MADRID, 27 juny (EUROPA PRESS) -

Mango, firma de moda espanyola que té amplia presència internacional, ha assegurat que està "expectant" davant de les conseqüències que el Brexit comportarà per a la companyia, tot i que creu que no impactarà de manera negativa en les seves vendes globals.

En concret, la firma tèxtil reconeix que "la devaluació de la lliura és un fet", però que es troba en espera de conèixer els acords als quals s'arribarà en matèria duanera i aranzelària, segons han explicat a Europa Press fonts de la companyia.

Actualment, el Regne Unit representa un 3,5% de la facturació de la companyia, per la qual cosa la firma de moda considera que les conseqüències "no tindran un impacte elevat" en la seva facturació global.

Mango té 54 punts de venda repartits pel Regne Unit, després que fa poc inaugurés una 'megastore' a Victoria Street (Londres).

La firma de moda va desembarcar al Regne Unit l'any 1999, on és present, a més de Londres, en ciutats tan importants com Manchester i Birmingham.

Mango va tancar el 2015 amb una facturació de 2.327 milions d'euros, fet que suposa un increment del 15,3%, que li va permetre superar les expectatives inicials, fixades en un augment del 13%.

El 81% de les seves vendes correspon a l'activitat internacional i el 19% restant al mercat espanyol, on el volum de negoci ha augmentat en un 20,1%, fet que la companyia ha atribuït a l'èxit de les 'mega' botigues, ja que Espanya concentra el nombre més elevat d'aquest tipus d'establiments amb 25.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés