BARCELONA, 17 oct. (EUROPA PRESS) -
Mango ha llançat un sistema de pagament amb el mòbil per agilitar el procés de venda i millorar l'experiència de compra dels clients evitant les cues en caixa, ha informat aquest dilluns la firma de moda, que vol implantar-ho "a curt termini" a totes els seus megastore.
El projecte es va posar en marxa al començament de l'any en dues botigues pilot de Barcelona, i des de setembre el pagament mòbil està disponible en quinze locals en ciutats com Madrid, Barcelona, València, Bilbao i Sant Sebastià, entre d'altres, mentre que el novembre seran 35, ha explicat Mango en un comunicat.
El nou sistema permet als treballadors fer el cobrament des de qualsevol punt de l'establiment gràcies a un dispositiu mòbil que integra un TPV i un ipod.
A més, els clients tenen la possibilitat de localitzar totes aquelles peces de la col·lecció de Mango que no estiguin exposades en aquell moment a la botiga i efectuar la compra directament en línia.
Mango té una xarxa d'estenguis de més de 800.000 metres quadrats en 110 països, i des del seu centre de disseny a Palau-solità i Plegamans (Barcelona) dissenya cada any més de 18.000 peces i accessoris acords amb les tendències de la temporada.