Publicat 27/09/2016 14:25

Mahou San Miguel vol que el seu negoci internacional suposi el 20% el 2018

El director general de Mahou San Miguel, Alberto Rodríguez-Toquero
MARC GUILLEN/ESADE

BARCELONA, 27 set. (EUROPA PRESS) -

L'empresa familiar Mahou San Miguel, actualment dirigida per la sisena generació, vol que el seu negoci internacional suposi el 20% de les seves vendes en 2018, respecte del 15% actual.

Així ho ha explicat aquest dimarts el director general de Mahou San Miguel, Alberto Rodríguez-Toquero, en una sessió de Matins Esade, on ha indicat que el grup està buscant oportunitats a l'exterior: "Malgrat que a Espanya creix el mercat, no es poden esperar grans creixements, el que obliga a buscar oportunitats fora", ha informat l'escola de negocis en un comunicat.

Ha indicat que la companyia està interessada en la cervesa artesanal, un sector amb potencial als Estats Units, per la qual cosa el 2014 va prendre una participació del 30% en la companyia nord-americana Founders.

Mahou San Miguel va facturar 1.177 milions d'euros el 2015, amb una inversió de 77 milions i un volum de vendes que supera els 15,5 milions d'hectolitres, dels quals 13,3 són de cervesa i 2,2 d'aigua.

La companyia és líder del sector cerveser a Espanya amb una quota de producció del 34,5%, i disposa de vuit centres d'elaboració de cervesa --set a Espanya i un a l'Índia--, tres fonts d'aigua amb les seves plantes d'envasament i un equip de més 2.800 professionals.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés