BARCELONA, 12 maig (EUROPA PRESS) -
L''start-up' francesa de viatges personalitzats Evaneos invertirà 1,8 milions d'euros per potenciar la presència al mercat espanyol, on té 10.000 clients, que representen el 10% del volum de negoci de la companyia.
La inversió representa una dècima part de l'ampliació de capital de 18 milions que la plataforma ha captat per expandir-se internacionalment i millorar tecnològicament, ha informat Evaneos aquest dijous en un comunicat.
Amb aquest finançament, l'empresa doblarà la inversió a Espanya --on fa unes quantes setmanes va obrir una oficina a Barcelona-- i intentarà doblar els clients al país fins als 20.000.
La companyia vol potenciar les àrees de màrqueting, selecció d'agències i servei al client, i augmentarà de 12 a 20 els treballadors dedicats al mercat espanyol a les oficines de Barcelona i París.
Evaneos té pensat aplicar el seu model de negoci en tres mercats europeus més aquest any que s'afegiran a França, el Regne Unit, Itàlia, Alemanya i Espanya, per fer una expansió global després.
L''start-up' dóna una importància especial a Espanya perquè considera que "és la porta d'entrada als mercats de l'Amèrica Llatina i Amèrica del Sud", on l'empresa vol entrar a partir del 2017.