Actualitzat 31/03/2017 07:49

Lidl democratitza la gastronomia amb un restaurant efímer amb menú de Sergi Arola a 10 euros

La gamma Deluxe, que es posa a la venda en exclusiva per a la campanya de Nadal, representa entre el 2% i el 3% de la facturació

MADRID, 24 nov. (EUROPA PRESS) -

Lidl aposta per democratitzar la gastronomia gurmet amb la posada en marxa del seu primer restaurant efímer a Espanya, que estarà instal·lat del 25 al 28 de novembre als cines Capitol de Madrid per oferir una experiència gastronòmica de la mà del xef català Sergi Arola per només 10 euros.

En concret, la directora de comunicació de la companyia a Espanya, Arantxa Conde, ha subratllat que Lidl aposta per la "democratització de la gastronomia gurmet a totes les llars".

"No ens dedicarem a la restauració, però creiem que és una forma original i diferent de mostrar el producte de qualitat al millor preu", ha indicat durant la presentació d'aquesta iniciativa solidària.

El menú està dissenyat pel xef Sergi Arola i està format per diversos aperitius, quatre plats principals i dues postres, realitzats a base de producte de la marca Deluxe, la gamma de producte gurmet que Lidl posa a la venda en exclusiva per a la campanya de Nadal.

Així, la recreació del restaurant efímer al centre de Madrid és una iniciativa que reafirma l'aposta de Lidl per oferir productes de la màxima qualitat al preu més baix.

Així, durant els quatre dies que funcionarà el restaurant passaran per ell més de 1.000 persones, amb una mitjana de 240 comensals al dia, que tindran la possibilitat de viure una experiència gastronòmica única en un entorn completament innovador a la platea dels cines madrilenys.

D'altra banda, amb la posada en marxa d'aquesta iniciativa, Lidl busca també acostar-se a les persones més desafavorides, per la qual cosa els 10 euros que costa el menú a cada comensal seran destinats íntegrament a l'ONG Ayuda en Acción: "No només busquem conquistar el paladar, sinó que pensem en els més necessitats, per això allò que recaptem es donarà a Ayuda en Acción", ha recalcat Comte.

EL 50% DE L'ASSORTIMENT DELUXE ES PRODUEIX A ESPANYA

De cara a la campanya de Nadal, Lidl reforça el seu assortiment habitual amb l'oferta específica per a aquestes dates de la marca Deluxe, en què destaca més de 400 referències de producte 'gurmet', 100 noves cada any, 70 d'elles amb la firma de Sergi Arola, que col·labora en el desenvolupament dels nous productes, segons ha explicat el responsable de producte de la firma, Jordi Morales.

Deluxe, que va néixer fa 10 anys, té més de 2.000 productes sota aquesta marca. Les vendes d'aquests productes, que es llança en exclusiva per a la campanya de Nadal, suposen ja entre el 2% i el 3% de les vendes de la cadena de supermercats.

A més, més del 50% de les 400 referències de l'assortiment Deluxe d'aquesta temporada són produïdes a Espanya pels proveïdors espanyols de Lidl.

Morales ha subratllat que la companyia busca que els productes siguin "més canviants i ràpids" per adaptar-se als gustos del nou consumidor, que "vol tot ràpid i coses que no ha vist mai".

D'aquestes, una gran part s'exporta als altres 26 països europeus on Lidl és present. D'aquesta manera, més de 16 milions d'euros de producte espanyol de la marca Deluxe es consumiran aquest Nadal en milers de llars europees.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés