Publicat 29/09/2016 13:34

Leonor Watling i Codorníu s'avancen al Nadal per desestacionalitzar el cava

Andrés Martínez, Mar Raventós, Leonor Watling y Javier Pagès
EUROPA PRESS

BARCELONA, 29 set. (EUROPA PRESS) -

Codorníu ha presentat aquest dijous la seva nova campanya publicitària 'Alguna cosa meravellós passarà', protagonitzada per l'actriu i cantant Leonor Watling i amb la qual l'empresa familiar més antiga d'Espanya, fundada el 1551, vol desestacionalitzar el consum del cava i acostar-se als joves.

"Tenim el repte d'augmentar el consum més enllà del ritual convencional, i volem generar la il·lusió de fer més els bons moments", ha dit el director general de Codorníu, Javier Pagès, que ha estat acompanyat per la presidenta de la companyia, Mar Raventós.

Per aquesta raó, per primera vegada Codorníu llançarà la seva campanya mundialment via Youtube a partir d'aquest dijous 29 de setembre, es començarà a emetre a la televisió a començament d'octubre i serà present durant l'any en cadenes nacionals i internacionals.

Pagès ha explicat que la firma ha escollit Watling per representar els valors de l'emblemàtica icona Anna de Codorníu: elegància, frescor i decisió.

A l'espot, Watling amaga ampolles de cava per sorprendre persones especials, amb l'objectiu que quan aquesta persona es trobi una Anna de Codorníu sàpiga amb total seguretat que alguna cosa bona passarà i ho celebrarà.

"Hi ha moments dictats per celebrar, com Nadal, però també pots fer que Hisenda et torna en la declaració de la renda o que et van a pagar les hores extres. Depèn de cadascun", ha dit l'actriu.

Watling ha assegurat que ha fet com es mereixia la seva volta a televisió amb la sèrie d'Emilio Aragón 'Pulsaciones', i ha recordat que el cineasta català Bigas Luna, amb el qual va treballar, cuinava els diumenges pollastre rostit amb cava: "I per què no podem fer els diumenges amb una truita de patata i cava?", ha animat.

ARRIBAR ALS JOVES

Pagès ha explicat que a Espanya el consum de cava és baix i que no és una beguda molt popular entre els joves, segment que la firma està treballant a atreure els últims anys.

"A Espanya, els joves no s'acosten tant a aquesta categoria com volguéssim, cosa que no passa en els mercats internacionals, on volem que la nostra marca sigui encara més rellevant i pròxima", ha constatat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés