Publicat 01/12/2016 19:57

L'empresa de neteja de l'Aeroport de Barcelona lamenta les molèsties per la vaga

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 1 des. (EUROPA PRESS) -

Valoriza Facilities, l'empresa adjudicatària del servei de neteja de l'Aeroport de Barcelona, ha lamentat les molèsties causades als usuaris per la vaga dels seus treballadors i ha assegurat que només pretén adequar els horaris de la plantilla a les necessitats de la instal·lació.

En un comunicat aquest dijous, ha assegurat tenir "voluntat per arribar a un acord" i ha lamentat les molèsties als usuaris, després de quatre dies de vaga, amb la qual cosa la brutícia i els residus s'acumulen a les dues terminals.

Segons Valoriza Facilities, la negociació que planteja al comitè d'empresa afecta únicament a adequar els horaris dels treballadors a les necessitats de l'aeroport "amb l'objectiu de donar un millor servei als usuaris, especialment en les èpoques de més trànsit".

"L'empresa no ha plantejat una negociació salarial ni vulneració dels drets dels treballadors", segons afirma el comunicat de l'empresa.

El comitè d'empresa a l'aeroport va convocar cinc dies de vaga, del 28 de novembre al 2 de desembre, perquè considera que la direcció vol afectar les condicions laborals de la plantilla en aspectes com l'horari, el sistema de vacances, la retribució del treball en dia festiu i les compensacions per excés de jornada.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés