Publicat 02/10/2016 10:33

L'aplicació RadarPrice s'expandirà a Itàlia, Mèxic, Colòmbia i l'Índia en 2017

BARCELONA, 2 oct. (EUROPA PRESS) -

L'aplicació RadarPrice, que escaneja el codi de barres de qualsevol producte i indica la botiga, tant física com en línia, en què es pot trobar el millor preu, pretén expandir-se a Itàlia, Mèxic, Colòmbia i l'Índia en 2017.

En declaracions a Europa Press, el creador de l'aplicació, Daniel Rodríguez, ha afirmat que RadarPrice té uns 300.000 usuaris, treballa amb més de 21 milions de productes, té 120.000 descàrregues, i compara les recerques entre més de 3.000 botigues.

Segons Rodríguez, amb l'aplicació, disponible per a sistemes Android i IOS, els usuaris poden "estalviar-se fins a un 25%", i ha explicat que de moment l'empresa només opera a Espanya i té com a objectiu arribar al Top 5 en la 'App Store' --ara està en el Top 20--.

APLICACIÓ COLABORATIVA

L'aplicació, en funcionament des de 2015, ofereix resultats de productes d'electrònica, esportius, de bricolatge, infantils i de moda, entre d'altres.

RadarPrice és una aplicació col·laborativa que permet la creació per part dels usuaris de la base de dades, perquè són aquests i les botigues els que poden afegir preus per ampliar la comparativa.

Alhora, els productes es poden localitzar buscant-los a través del codi de barres o navegant per les diferents categories que es troben en l'aplicació.

L'empresa ja estava creada quan va entrar a formar part de l'acceleradora Connector, en què va passar de ser una xarxa social electrònica a aplicació per a mòbil, i Rodríguez ha comentat que actualment estan buscant una inversió per acabar d'afermar-se a Espanya.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés