Actualitzat 29/03/2017 17:57

Ikea obre botigues 'pop up' al centre de Barcelona i Madrid per primer cop

MADRID/BARCELONA, 13 oct. (EUROPA PRESS) -

Ikea aterra aquest mes al centre de la ciutat amb l'obertura, per primer cop, de les respectives botigues efímeres 'pop up' a Madrid i Barcelona, segons han informat a Europa Press fonts del gegant suec, que celebra així la seva arribada a Espanya fa 20 anys.

En el cas de Barcelona, s'instal·larà al número 17 del carrer del Comerç entre el 21 i el 29 d'octubre, mentre que a Madrid estarà situat al número 5 del carrer San Cayetano entre el 21 i el 30, totes dues amb horari de 10.00 a 21.00 hores.

La multinacional oferirà als clients abans del començament del Nadal la possibilitat de comprar articles exclusius, que no es trobaran a cap altra botiga de la Península, i que fan homenatge a la tradició sueca.

A més, durant els dies d'obertura, hi haurà tallers enfocats a la personalització dels mobles i complements d'Ikea.

Amb aquest concepte de botigues efímeres al centre de la ciutat, a més de commemorar la seva arribada a Espanya l'any 1996 amb les primeres botigues a Madrid i Barcelona, la firma avança en el desenvolupament de la seva estratègia multicanal per adaptar-se a les necessitats dels consumidors, com ara la venda per Internet a Espanya.

De fet, Ikea, que actualment té 16 botigues al mercat espanyol, ha estrenat la venda en línia amb una prova pilot en les seves botigues de València i Barakaldo (Biscaia), a les quals se sumaran altres establiments en les properes setmanes amb l'objectiu d'oferir aquest servei de manera generalitzada el mes de desembre vinent.

A més d'aquestes proves pilot, els clients de la companyia mobiliària tenen aquest servei, anomenat 'Compra en línia versió 1.0', també disponible en el punt de lliurament d'Ikea a Pamplona.

La firma, que va arribar a unes vendes de 1.384 milions d'euros a Espanya en el seu últim exercici fiscal (entre setembre del 2015 i agost d'aquest any), fet que suposa un augment del 8%, aposta pel mercat espanyol, que considera estratègic i en què desenvolupa des d'aquests darrers anys la seva estratègia d'expansió multicanal.

Així, a més de preveure la implantació de nous formats comercials, com els punts de lliurament, i noves tipologies de canals, solucions i suports, com el comerç electrònic, Ikea seguirà obrint botigues dins del seu negoci tradicional.

L'objectiu és aconseguir que el 80% de les llars espanyoles comptin amb un establiment Ikea a menys d'una hora en cotxe i que el 100% dels consumidors tinguin accés a la gamma de productes i serveis, a través de la compra en línia.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés