Actualitzat 08/12/2016 12:53

HotelsCombined preveu tancar l'any amb 160.000 reserves a Espanya, un 130% més

Imagen corporativa y mascota de HotelsCombined
HOTELSCOMBINED

A escala mundial espera acabar 2016 amb més de cinc milions de reserves

BARCELONA, 8 des. (EUROPA PRESS) -

El comparador d'hotels en línia HotelsCombined preveu acabar l'any amb 160.000 reserves a Espanya, un 130% més que en 2015, i espera mantenir aquest nivell de creixement durant els pròxims anys gràcies a la "capacitat turística i tecnològica del país", ha explicat la directora regional del sud d'Europa de la companyia, Anna Jiménez, en una entrevista d'Europa Press.

L'empresa, fundada el 2005 i d'origen australià, opera actualment en els principals mercats d'Àsia, Oceania i Europa, pel que preveu tancar aquest any amb més de cinc milions de reserves a tot el món, un augment del 50% respecte 2015.

HotelsCombined ha obert la primera representació del sud d'Europa a Barcelona fa més de tres anys "per ser una de les ciutats amb més reclam a escala internacional i estatal", ha apuntat Jiménez, i es va contractar a una persona per gestionar totes les tasques del nou centre.

A més, a final de setembre de 2016 la companyia australiana va decidir convertir la representació de la capital catalana en una seu física, el que ha portat a la contractació de 20 persones "per la ràpida evolució del mercat turístic i per l'expansió de la mateixa empresa", ha explicat Jiménez, afegint que s'espera incorporar més personal durant els pròxims mesos.

MARCA BARCELONA

La directora regional del sud d'Europa de HotelsCombined ha informat que Barcelona ha estat la ciutat elegida per establir la primera seu del sud d'Europa perquè "permet acostar als turistes i visitants les últimes tendències tecnològiques i digitals", a més d'oferir experiències que poques capitals poden promocionar, com la proximitat entre el mar i la muntanya.

"El factor humà és molt important, i Barcelona atreu al talent", ha indicat Jiménez, que ha subratllat que la companyia australiana valora els destins que capten als millors inversors i a les persones més influents.

Per seguir augmentant la competitivitat i el nombre de reserves al sud d'Europa, i concretament a Espanya, HotelsCombined llançarà l'any que ve una nova campanya per captar més públic a través d'anuncis a la televisió i per internet, amb l'objectiu de créixer fins a un 200% durant els pròxims anys.

Tot i aquesta nova aposta pel turisme europeu, la companyia no preveu obrir més seus a Espanya durant els pròxims anys, tot i que no descarta l'obertura de representacions en ciutats com Madrid i en el litoral valencià.

A escala mundial, HotelsCombined té oficines a Sídney, Bangkok, Seül, Dubái i Londres, i treballa amb altres comparadors com Rumno i Expedia, entre d'altres.

RECONEIXEMENTS

El comparador d'hotels ha presentat el novembre el primer guardó a l'excel·lència per a allotjaments independents, que s'han escollit d'acord amb les dades de milions de comentaris realitzats pels clients a Internet i que s'han atorgat a aquells que han tingut una valoració entre el nou i el 10.

A Espanya s'han reconegut 1.559 allotjaments i la ciutat de Barcelona ha liderat el rànquing amb 85 allotjaments guardonats, seguida de Sevilla (32), Granada (31), Madrid (30) i Santiago de Compostel·la (28), i el premi la comunitat autònoma més premiada se l'ha portat Andalusia, amb 308 establiments.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés