Actualitzat 29/02/2016 18:10

El Grup Habanos (Cohiba i Montecristo) tanca el 2015 amb unes vendes de 394 milions

Cohiba (Habanos)
EUROPA PRESS

L'HAVANA, 29 Febr. (EUROPA PRESS) -  

   El Grup Habanos, que comercialitza de manera exclusiva marques com Cohiba, Montecristo i Romeo y Julieta, ha tancat l'any 2015 amb unes vendes de 428 milions de dòlars (uns 394 milions d'euros), fet que suposa un creixement del 4% a tipus de canvi constant en comparació amb l'exercici anterior.

   El copresident d'Habanos, Luis Sánchez-Harguindey, ha subratllat que el balanç de l'exercici és "positiu". "Hem tingut un creixement significatiu del 4% a tipus de canvi constant, que se situa per sobre del comportament del sector del luxe, i mantenim la nostra quota mundial al voltant del 70%, excloent el mercat USA. Tot un èxit que ens fa afrontar aquest any, en què Cohiba tindrà un protagonisme especial, de manera optimista", ha assenyalat.

   "En sol 50 anys, Cohiba s'ha convertit en un símbol d'exclusivitat, distinció i innovació. Amb els llançaments realitzats en la marca, especialment el producte Cohiba 50 Aniversari, hem volgut rendir un homenatge a l'altura d'aquesta autèntica icona", ha assenyalat el copresident d'Habanos, Inocente Núñez Blanco.

   La presentació dels resultats del grup s'emmarca dins del XVIII Festival de l'Havà, que obre aquest dilluns les portes a l'Havana per acollir la trobada internacional més gran del sector.

   En aquesta ocasió, l'esdeveniment homenatjarà Cohiba, la marca d'Habanos més distingida i exclusiva, de la qual se celebra el 50è aniversari del seu llançament.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés