Actualitzat 03/12/2016 12:45

Grup Actua busca emplaçament per a 8 magatzems a Espanya i crearà 100 llocs de treball

BARCELONA, 3 des. (EUROPA PRESS) -

Grup Actua busca emplaçament per a vuit magatzems logístics a Espanya, d'uns 2.000 metres quadrats cadascun, en localitats com Barcelona, Cartagena, Màlaga, Almeria, Albacete i Valladolid, un projecte que suposarà un milió d'euros.

Així ho ha explicat en una entrevista d'Europa Press el conseller delegat de Grup Actua, Gerardo Sánchez, que ha afegit que el grup compte actualment amb una xarxa de magatzems per tot el corredor mediterrani: Barcelona, Tarragona, València, Alacant i Madrid, sumant uns 68.000 metres quadrats de capacitat útil per a clients com Pepsico.

La companyia, que està especialitzada a assumir l'externalització de serveis en producció, logística, neteja tècnica, manteniment i serveis generals, també preveu crear un centenar d'ocupacions en el curt i mitjà termini, especialment a l'àrea agroalimentària i de neteja, que se sumaran als 600 treballadors actuals --400 ubicats a Catalunya--.

Grup Actua, que va facturar 13 milions d'euros en 2015, té una fàbrica de marroquineria a Sabadell (Barcelona) en què produeixen, exclusivament per a Louis Vuitton, 2.100 cinturons diaris i un centenar de carteres.

DOBLE TORN PER A LOUIS VUITTON

En aquestes instal·lacions, de 2.000 metres quadrats, treballen actualment 55 persones en un torn, però les previsions són incorporar un segon torn a partir de maig, de manera que es generarien 55 nous llocs de treball, i la companyia està buscant un nou emplaçament, en règim de lloguer, per ampliar el seu magatzem i atendre a creixements futurs.

A l'àrea de logística, el grup és líder a través de BTS, companyia integrada en el grup que suposa el 60% de la facturació, en el repartiment capil·lar urbà --on té com a clients a grans firmes de la distribució com Caprabo, Dia, Makro, Eroski, Carrefour, Casa Mas i Ametller Origen-- i també en el canal Horeca, amb clients com Kalise-La Menorquina i Casa Tarradellas.

La consellera delegada de BTS, Ana Moneo, ha destacat que l'objectiu de la companyia és proporcionar "un vestit a mida a cada client" per seguir creixent i augmentant la seva cartera.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés