Publicat 04/07/2016 15:19

La Generalitat obre a l'Aeroport dos punts d'atenció per als passatgers de Vueling

Avión de  Vueling
EUROPA PRESS/ VUELING

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 4 jul. (EUROPA PRESS) -

L'Agència Catalana del Consum ha posat en marxa aquest dilluns al migdia, a la terminal T1 de l'Aeroport de Barcelona-El Prat, dos punts d'atenció per als passatgers de Vueling afectats per retards i cancel·lacions per informar-los dels seus drets i ajudar-los a omplir els fulls de reclamació.

Un dels punts està al costat de les oficines de Vueling a la planta de sortides de la T1 i l'altre punt està a la zona d'arribades de la mateixa terminal, al costat de l'oficina de Turisme de la Generalitat.

Entre els dos punts, l'Agència Catalana del Consum disposa, al Prat, de cinc tècnics que atendran els passatgers entre les 8.30 i les 20.30 hores mentre persisteixin les incidències en l'operativa de Vueling.

En declaracions als mitjans de comunicació, la directora de l'agència, Montserrat Ribera, ha instat tots els afectats a acudir a l'Agència Catalana del Consum o a les oficines de consum dels consells comarcals i dels ajuntaments per presentar instàncies.

"La gent va contractar un servei que no s'ha donat, de manera que hi ha una mala prestació d'aquest servei i per això entenem que podríem arribar a posar sancions", ha manifestat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés