Publicat 25/02/2016 13:08

Gas Natural Fenosa llança una app per millorar la comunicació amb el client

Gas Natural Fenosa
GAS NATURAL FENOSA

MADRID, 25 febr. (EUROPA PRESS) -

Gas Natural Fenosa ha llançat l'app Gas Natural Fenosa Clients, amb la què millorarà la comunicació amb el client, segons ha explicat en un comunicat aquest dijous.

Amb aquesta nova eina, els usuaris podran gestionar des del seu mòbil o tableta tots els tràmits relacionats amb els subministraments i serveis energètics que tinguin contractats.

L'aplicació donarà accés a tota la informació relativa als contractes i factures dels punts de subministrament contractats, entre els quals destaca el seguiment històric de les dades relatives al consum de gas i electricitat.

La nova app Gas Natural Fenosa Clients informa els usuaris del seu consum energètic, tant mitjançant gràfics, que comparen els seus últims períodes de facturació, com mitjançant una taula que quantifica els consums i els posa en relació amb els realitzats en el mateix període de l'any anterior.

A més a més, l'aplicació permet al client facilitar la lectura dels comptadors de gas natural i electricitat, i procura una connexió permanent i directa amb la companyia, gràcies la inclusió d'un xat en línia i d'un sistema de notificacions i avisos d'interès, així com també la disponibilitat d'una nova factura.

Gas Natural Fenosa Clients ja està disponible en descàrrega gratuïta per a iOS i Android, mitjançant l'App Store i Google Play.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés