SANT SADURNÍ D'ANOIA (BARCELONA), 26 set. (EUROPA PRESS) -
Freixenet preveu incrementar les seves vendes un 5% aquesta campanya de Nadal, que estarà marcada per una pujada de preus a causa d'una menor collita per l'escassetat de pluges.
Així ho han explicat aquest dilluns en roda de premsa el president de Freixenet, Josep Lluís Bonet, i el seu germà i director de Comunicació, Pere Bonet, que han presentat la campanya de publicitat de la firma per a aquest Nadal.
Josep Lluís Bonet ha apuntat a un repunt clar de preus, si bé ha puntualitzat que es tractarà de pujades "assequibles i res dramàtiques".
D'aquesta manera, Freixenet preveu mantenir el 5% d'augment de vendes que va registrar en l'anterior campanya: "Esperem que aquest Nadal no s'enterboleixin per res i la marca Freixenet segueixi per dalt", ha dit Pere Bonet.
Tots dos han defensat que el cava està cada vegada més desestacionalitzat, ja que "la celebració no es pot abandonar", i que el mercat de Freixenet és el món.
En aquest sentit, Pere Bonet ha destacat el treball dels enòlegs, i ha indicat que la firma catalana té nou cupatges de prestigi "que poden acompanyar qualsevol gastronomia del món".