BARCELONA, 16 nov. (EUROPA PRESS) -
L'empresa portuguesa Ibersol ha formalitzat l'acord de compra del 100% d'Eat Out a Agrolimen, de manera que passarà a gestionar marques com Pans & Company, Ribs, Santamaría i FrescCo, han informat les dues companyies aquest dimecres en un comunicat conjunt.
El 29 de juliol, Ibersol va arribar a un acord amb Agrolimen per comprar el grup Eat Out, que va quedar a expenses d'aprovació per les autoritats de la competència, i la ratificació del qual va arribar el 4 d'octubre, quan la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) va aprovar en primera fase l'operació.
Eat Out té presència a Espanya, Itàlia i Portugal i va acabar el 2015 amb més de 2.100 treballadors i 321 restaurants (113 propis i 208 franquiciats), que van arribar a un resultat brut d'explotació superior als 16 milions d'euros.
Per la seva banda, Grup Ibersol és un grup de restauració organitzat multimarca, amb presència a Portugal, Espanya i Angola, que té set marques pròpies com Pizza Móvil i Pasta Caffé, i més franquiciades com Pizza Hut, Burger King i KFC.
A tancament de 2015, el Grup Ibersol va consolidar una plantilla de 6.200 treballadors, operant 395 restaurants (377 propis i 18 franquícies) que van arribar a un ebitda de 33 milions d'euros.
Després de la compra d'Eat Out, Ibersol s'ha consolidat com el primer grup de restauració de la Península Ibèrica, amb 716 restaurants (490 propis i 226 franquiciats) i un ebitda de 49 milions d'euros.