BARCELONA, 27 març (EUROPA PRESS) -
La XVII fira eShow, dedicada a 'Ecommerce', Màrqueting 'Online', 'Social Media', 'Mobile' i 'Internet of Things', ha acollit 11.329 assistents, i un total de 180 companyies han exposat les últimes tendències nacionals i internacionals i han participat en el programa de conferències, fòrums de debat i 'networking'.
Segons ha informat l'organització de l'esdeveniment aquest divendres en un comunicat, aquesta edició ha destacat per la seva aposta en el sector digital, el del Mobile i el de turisme, amb el 'Digital Media Summit' en què s'ha vist com la tecnologia està canviant les campanyes publicitàries; 'The Mobile Show' on s'ha parlat de les estratègies mòbils com una potent eina de fidelització, i la 'Digital Travel Summit' en què s'han comentat les principals estratègies de contingut, 'social media' i 'mobile'.
Els 'eAwards', que premien les innovacions desenvolupades per les pàgines web espanyoles "la seva excel·lència, professionalitat, recerca i desenvolupament", han tornat a tenir un paper principal a l'eShow i en aquesta ocasió han guardonat a la 'Mejor Naranja', 'Enodiseños' i 'Airbnb'.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona