Publicat 27/11/2014 14:44

El saló Denim by Première Vision manté els 4.000 visitants de maig

Salón Denim by Première Vision en Barcelona, tejanos
EUROPA PRESS

BARCELONA, 27 nov. (EUROPA PRESS) -

El saló professional de la indústria de moda vaquera Denim by Première Vision ha tancat la seva segona edició a Barcelona amb 4.000 visitants, en línia amb els de la passada edició, celebrada el maig, ha informat Fira de Barcelona aquest dijous en un comunicat.

El 72% dels visitants que han passat pel recinte de Montjuïc, han estat internacionals, procedents de 60 països però sobretot d'Europa, que és la regió que més assistents ha aportat a aquesta edició.

Després d'Espanya, Turquia és el segon país amb més visitants, seguit d'Itàlia, Regne Unit, França i Alemanya, i s'ha constatat l'interès creixent dels professionals del nord d'Europa i Escandinàvia, que representen el 6% del total.

L'organització també ha destacat l'"espectacular creixement" de visitants procedents d'Amèrica del Nord, del 38% respecte a l'edició de novembre del 2013, celebrada a París, així com la de països mediterranis del nord d'Àfrica, amb Tunísia i Marroc al front.

L'esdeveniment ha comptat amb 98 expositors de 20 països que han presentat les últimes innovacions i tendències en tecnologia, fibres, teixits i colors, entre d'altres, que es portaran en la temporada primavera-estiu 2016.

La pròxima edició del Denim by Première Vision --que és un esdeveniment bianual-- tindrà lloc el 27 i 28 de maig del 2015, també al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés