BARCELONA, 2 jul. (EUROPA PRESS) -
El saló dirigit a pimes i emprenedors Bizbarcelona ha incrementat un 26% la visita de petits i mitjans empresaris respecte l'any anterior, i dels 12.400 visitants ja representen gairebé la meitat, ha informat l'organització en un comunicat.
El saló tanca la seva cinquena edició, que s'ha celebrat de dimecres a dijous al recinte de Montjuïc de la Fira de Barcelona, amb 1.610 contactes entre emprenedors i entitats inversores i amb 600 pimes contactant amb experts en internacionalització.
També s'han dut a terme 523 sessions personalitzades d'assessorament empresarial, 940 contactes al Speed Dating, i 371 trobades a l'àrea Reempresa.
És la primera vegada que el saló s'ha dividit en les àrees Bizemprèn per a emprenedors i Bizpimes per a empreses i ha comptat amb 198 conferències, 303 ponents, 26 espais de 'networking' i 89 expositors.
El director del saló, Aleix Planas, ha valorat positivament l'increment de visitants entre les pimes, fet que posiciona Bizbarcelona com un "fòrum de coneixement i solucions" per a aquest tipus d'empreses.