Publicat 19/11/2016 12:14

Ferrero Ibérica preveu augmentar vendes un 8% aquest Nadal amb l'impuls dels bombons

El bombó Ferrero Rocher és el producte més venut a Espanya en la categoria de bombons

BARCELONA, 19 nov. (EUROPA PRESS) -

Ferrero Ibérica preveu augmentar vendes al voltant d'un 8% aquest Nadal, campanya que suposa entre el 60% i 70% de la facturació de la companyia, gràcies a una de les seves categories estrella, els bombons.

Així ho ha explicat en declaracions a Europa Press el director de Relacions Institucionals de Ferrero Ibérica, Roberto Torri, que ha assegurat que el consum a Espanya ha crescut "bastant" després de superar la crisi econòmica.

D'aquesta manera, la principal palanca de creixement de Ferrero Ibérica, que és el tercer fabricant per importància al 'xocolata confectionary' --concepte que no inclou un altre dels seus productes més populars, la Nutella-- són marques de bombons com Ferrero Rocher, Mon Chéri i Rafaello.

De fet, el bombó Ferrero Rocher és el producte més venut a Espanya en la categoria de bombons, i el Nadal passades només els bombons del Grup Ferrero van arribar al 17% de les llars espanyoles, el que es tradueix al voltant de tres milions de llars.

Aquesta xifra no inclou els bombons que es compren com a regal, per la qual cosa el número, que es preveu incrementar novament aquest Nadal, és encara superior.

En concret, la quota de mercat dels productes de Ferrero al mercat del 'xocolata confectionary' és del 16% al llarg de l'any, si bé en dates nadalenques arriba a augmentar fins a un 21,2%.

Pel que fa a inversions, Ferrero Ibérica ha invertit 12,1 milions d'euros en publicitat en el seu exercici fiscal, que computa de setembre de 2015 a agost de 2016, segons dades d'Infoadex.

Ferrero Internacional, empresa matriu de Grup Ferrero, ha tancat 2015 amb un increment del 13,4% de la seva xifra de negoci consolidada, fins a 9.542 milions d'euros, respecte als 8.412 milions d'euros de l'exercici precedent.

VENDES DE 208 MILIONS EN 2015

Per la seva banda, la filial del grup a Espanya i Portugal, Ferrero Ibérica, ha tancat l'exercici amb unes vendes de 19.000 tones de producte i una xifra de negoci consolidada de 208 milions d'euros, fet que suposa un increment del 8% respecte a l'exercici anterior.

Els bombons van impulsar el creixement de Ferrero Ibérica a Espanya, amb un increment de les vendes en aquest segment de gairebé un 10% en valor i d'un 15% en volum.

De fet, Ferrero Rocher és el segon producte més venut de la firma a Espanya, per darrere de Nutella, que ha revalidat el seu lideratge al mercat de les cremes d'untar monocolor, amb un creixement del 3,15% en valor a l'últim exercici.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés