Publicat 20/06/2016 13:59

Eurofragance aposta per Singapur amb un 'creative center' i una nova planta

Santiago Sabatés y Markus Steger (Eurofragance)
EUROFRAGANCE

La firma de fragàncies passarà a tenir tres factories

BARCELONA, 20 juny (EUROPA PRESS) -

Eurofragance ha inaugurat a Singapur el seu quart 'creative center', en què ha invertit dos milions d'euros i que servirà per potenciar la seva presència a la regió d'Àsia-Pacífic juntament amb la posada en marxa d'una nova planta de producció, que es preveu que obri a finals del 2016.

Segons ha explicat en un comunicat aquest dilluns la firma de disseny i creació de fragàncies, el 'creative center' té 1.100 metres quadrats de superfície i està ubicat a Biopolis, un parc internacional destinat a negocis i ciència que ha estat concebut com un aeroport de connexió d'empreses d'R+D.

El centre, que dissenyarà i avaluarà aplicacions i fragàncies, té un equip de 15 persones dirigides per Markus Steger, director general d'Eurofragance Asia Pacífico.

Pel que fa a la planta de producció, suposarà una inversió en dues fases d'aproximadament dos milions d'euros, i tindrà una plantilla inicial de sis utilitzats.

Amb aquestes noves instal·lacions, la firma catalana amb seu a Rubí (Barcelona), tindrà tres factories: Barcelona, Mèxic i Singapur.

VENDES DE 77 MILIONS EL 2016

En el seu pla d'expansió, Eurofragance s'ha marcat com a objectiu tancar el 2016 amb unes vendes de 77 milions d'euros i passar a una facturació de 100 milions el 2018.

La companyia, amb un equip de 231 professionals, té presència en més de 60 països i té filials a Turquia, Mèxic, Dubai i Singapur.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés