Publicat 28/11/2016 18:53

Els sindicats situen en un 70% el seguiment de la vaga dels 'Contact Center'

BARCELONA, 28 nov. (EUROPA PRESS) -

Els sindicats CCOO i UGT de Catalunya han situat entre el 70% i el 75% el seguiment de la primera jornada de vaga en el sector del 'Contact Center' --atenció telefònica-- tant a Catalunya com a tot Espanya, organitzada aquest dilluns "per defensar un conveni digne encallat des de fa més de 22 mesos", han informat en sengles comunicats.

Segons CCOO de Catalunya, la patronal "segueix mantenint les seves posicions allargant premeditadament la negociació", amb la qual cosa provoca que les plantilles no obtinguin augments salarials, que els contractes segueixin sent de tipus obra i servei i que els treballadors continuïn treballant durant 11 dies seguits, entre d'altres queixes recollides pel sindicat.

Per la seva banda, UGT de Catalunya ha informat que la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum del propi sindicat (FeSMC-UGT) ha convocat set dies de vaga, del 5 a l'11 de desembre, per fer visible "la importància del sector tot i que estigui menyspreat per les grans companyies del país".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés