BARCELONA, 28 oct. (EUROPA PRESS) -
Els premis LíderPack han guardonat 39 envasos, embalatges i projectes de publicitat en el punt de venda fabricats el 2016, a més de cinc tasques dissenyats per estudiants.
Es tracta d'un concurs convocat per Graphispack Associació i el saló Hispack de Fira de Barcelona, ha informat la institució firal en un comunicat.
Algunes de les propostes guanyadores han estat l'ampolla de Vichy Catalán 1,2 de Pet i un pack per contenir una ampolla de xampany que a l'obrir-se es converteix en glaçonera, fabricat per Grup Miralles.
Un altre projecte guanyador ha estat l'expositor-bagul per presentar el Cacaolat Mocca al de punt de venda.
Aquest any la participació ha pujat un 37% respecte a 2015, i empreses i escoles de 16 províncies espanyoles han presentat al concurs 113 tasques.
El jurat ha concedit 30 guardons en l'especialitat de 'packaging', nou a l'apartat de publicitat al lloc de venda i cinc en Disseny Jove, la categoria reservada a estudiants.
Els guanyadors en l'especialitat de 'packaging' representaran Espanya en els WorldStar for Packaging 2016, el certamen mundial més important d'envàs i embalatge.